Tuesday, July 28, 2015

正能量。一定行

昨晚,看了一段妈妈被绞进电梯,心很痛,就几秒中的时间,眼巴巴看着她掉下去。

你说: 以后可以的话尝试看些令你开心的人事物。

今天,脸书上出现更多关于这件事的更新,实在看不下去,选择hide post.

谁都不会知道,意外何时发生,也不会知道,自己能活多久。

常听一句话,人生苦短,享受当下。

最近迷失得太多 我胆怯 我乱 我举棋不定

回家路上,听到这首歌, Meghan Trainor - Like I'm Gonna Lose You.

部分歌词:

... So I'm gonna love you
Like I'm gonna lose you
I'm gonna hold you
Like I'm saying goodbye wherever we're standing
I won't take you for granted 'cause we'll never know when
When we'll run out of time

...So I'll kiss you longer baby
Any chance that I get
I'll make the most of the minutes and love with no regrets

...Let's take our time
To say what we want
Use what we got
Before it's all gone
'Cause no, we're not promised tomorrow

爱上这首歌的当儿,也同时分享给亲爱的他,此刻的他不在身边,短短的一句:I miss you.

每一天,要好好爱自己, 好好爱身边的人

今天解决不了的事, 明天也许是小事一桩

谢谢你 一直都是我的正能量

我希望 我也能成为你那位正能量



你的多愁善感,










0 comments:

Post a Comment